יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

היכרות

שלום!
ברוכים הבאים לבלוג האוכל שלי. 
את הבלוג אני פותחת כתחביב לשעות הפנאי ובעיקר כדי שתהייה לי פלטפורמה לתעד ולשמור מתכונים פרי המצאות וחידושים שמתרחשים במטבח שלי. אחרי שנים שאני נשאלת שוב ושוב לחלק מתכונים למאכלים "מפורסמים" שאני מבשלת ומגישה לאורחים ובני משפחה, החלטתי שאולי הגיע הזמן לתעד את הכל במקום כלשהו. מכיוון שיש לי כבר ניסיון בניהול בלוג מתחום שונה לחלוטין, הברירה הטבעית עבורי הייתה לפתוח בלוג אוכל. כמובן שכל המתכונים שאפרסם פה הם מקוריים שלי, אך המאכלים הם ברובם מוכרים לקהל הרחב. כשתהייה לי השראה למתכון מסויים, כמובן שאציין ממי קיבלתי את רעיונות היסוד.
אני אוהבת לבשל ובעיקר לאפות, ועוסקת בזה כתחביב כבר כ-7 שנים. אין לי הכשרה מקצועית כלשהי ומעולם לא השתתפתי בקורסים שונים לבישול ואפיה. את הכל אני מנסה לבד במטבח הביתי, עם דגש על אוכל לא מסובך, משביע ומכיל רכיבים זמינים וזולים.
כאמור, אין לי ניסיון בכתיבת מתכונים או צילום אוכל, אבל אני מקווה שבכל זאת אצליח להעביר פה את עיקרי המתכונים בצורה ברורה ומסודרת. כרגע אין לי מערך של צילום תמונות במהלך ההכנה, אבל אני מקווה שבהמשך אוכל להגיע גם לזה.
תודה שבאתם לבקר ואני מקווה שיהיה לכם טעים!

3 תגובות:

  1. תתחדשי! דובשנית זה שם מקסים! אני בטוחה שתעשי חיל גם עם הבלוג הזה. כיף לכתוב על דברים שאוהבים :)
    שיהיה המון בהצלחה יקירתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי!
      האמת היא שעוד לפני שפתחתי את בלוג האיפור בכלל חשבתי לפתוח בלוג אוכל, אבל משום מה זה נראה לי כמו משימה מפחידה וקשה יותר. אני שמחה שבכל זאת החלטתי ללכת על זה ושאני מגיעה לפרוייקט הזה עם כל הניסיון שצברתי בבלוג הקודם :-)

      מחק
  2. היי, קראתי עכשיו את הפוסטים (במקרה הגעתי), וממש חבל לי שאת לא כותבת יותר, מאד נהניתי.

    השבמחק